2011/02/17

UR VERKLIGHETEN, FRÅN GOOGLE

En av mina närmsta vänner heter Julia Ökvist, en i synnerhet ganska normal tvättäkta blondin. Idag kände jag att jag ville lära känna henne bättre, eller i alla fall ta reda på all dirt, så därför tog jag hjälp av Google.


Julia startade sina första år med att vara en Hammarby-fantast, som snart gick över till en mer fanatisk kärlek för laget. Hon klassades redan som tvååring, som en av Hammarbys mest ökända huliganer.
När hon senare i livet tagit sig ur Hammarbys klack, satsade hon mer på sitt eget utseende, hon utvecklades till en riktig skönhet. Vi alla har väl hört talas om den fula ankungen, som blev en vacker svan.
Skönheten har ett pris, Julia blev ett hett byte för alla manliga jägare. Vilket jag fick reda med hjälp av Google, att hon har fått en liten toddler, som faktiskt föddes på ett vinrött sammetstyg. Lite finare.
Jag kallar henne Ölpinna.
Julia, juliuzz Julietta, har alltid varit lite av en party pingla. Om ni tar snabbaste kälke upp till UÅ, kommer ni förmodligen stöta på denna långbenta varelse ute på krogen, kanske på dansgolvet, men kan även ofta skådas i en dörrvakts stadiga nypa.
För att återgå till hennes beundrare, så har ett antal blivit så deprimerade efter hennes kalla hand, att dom rent ut av har hoppat. Ja, mannen på bilden valde inte det högsta stället att hoppa ifrån, men hoppa det gjorde han.
Djurvännernas djurvän, det är vad Google får henne att framstå som. Själv så brukar jag mest tilltala henne som ett djur.
En stor passion hos Julia är nog underhållning, i alla dess former. Jag har fått mig ett par goda skratt, här visar Julia sina skills i vighet och styrka aka "breakdance".
Friluftsmänniskan i Julia brukar oftast komma fram i takt med mörkret, det kan vara allt från promenader i skogen i jakt efter fint gräs, svampar är också en delikatess Julia gärna brukar. Det är nästan så att man kan kalla henne Julia Von Linné.
Hon är en trogen kvinna, tar hand om de svagare varelserna. Här visar hon sin bästa sida.
Favorit maten. Inget får Julia att le som en riktigt stor banan.
Jag har sedan våran resa i Turkiet hyst en stor respekt för Julia, hon visade ett stort ansvar och fick mig att känna mig trygg. Det hjälpte mycket att jag fick dela säng med denna muskellösa drottning.
Marcus har tydligt påverkat Julia, det visar bilden. Enligt en källa hade Julia försökt bita en nära vän, när hon räckt sig efter sin mobil, som låg alldeles bredvid datorn. Julia försvarade sig med att hon hade trott att vännen skulle stänga av datorn. Det pågår fortfarande en utredning.
Det var pretty much vad jag fick reda på med hjälp av Google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar