2011/02/16

BANKEN

Jag var tvungen att sökarätt på en gammal händelse, på ett av internetbanken-kontona. Det hade att göra med vårat gamla UF-företag. Jag fick lite smått panik då jag insåg att jag inte kunde trycka och få upp mer information om händelsen, vilket fick mig att ringa kundtjänsten, när inte han kunde hjälpa mig fick jag ringa till telefonbanken. När jag satt och förklarade för damen på andra sidan luren, höll jag samtidigt på att försöka själv med att fixa fram informationen på min internetbank.

Det roliga/sorgliga med det här tråkiga inlägget är, att när jag lyckats fipla fram all information som jag behövde, SJÄLV!! Så höll fortfarande kvinnan på med en massa tidskrävande saker för att kunna skicka hem och ta fram informationen till mig, jag vågade inte säga att jag inte hade provat allt själv redan. Jaja, får hem ett papper om två dagar med infon jag redan har. Tack Swedbank <3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar